منتدى شيعة علي بن ابي طالب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نقاش علمي وهادف بين الشيعة والسنة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» ام المومنين عائشة
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 28, 2014 2:55 pm من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» ام المومنين عائشة
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2014 2:22 pm من طرف عبدالله القحطإني

» ام المومنين عائشة
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2014 2:21 pm من طرف عبدالله القحطإني

» صورايخ المعممين - دلـــو مــاء ينــزل من السمـــــاء
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 01, 2014 1:04 pm من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» ... دخـــــــيـلكـــ لاتـــــــخــــلــــــبنــــــي
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2014 8:26 am من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» ... مساء البارح
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2014 7:23 am من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» قرأئــــــــــــــــة جمـــــــيلــــــة جـــــــدا للقــــــارئ خـــــالــــد عبـــــد الجلــــــيل
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2014 7:16 am من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» مــــصـيــبــة ســـــروال الــــحــــــــســين .
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 14, 2014 6:49 am من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

» جديد الرافضة ... معمم رافضي يدعو الى التوجه الى الحسين وينهي عن التوجه الى الله
 وطرائف جديده I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 12, 2014 5:04 pm من طرف المهدي عجعوج ابـو الجحور

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

وطرائف جديده

كاتب الموضوعرسالة
خنساء الحجاز

خنساء الحجاز

المساهمات : 222

وطرائف جديده Empty
مُساهمةموضوع: وطرائف جديده    وطرائف جديده I_icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2013 2:32 pm

واحد قال لابوه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبرد

2
مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

3
مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته

4
مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب

5
توام بيقول لاخوه التوام و هو متنرفزا : انت كنت فين ياعم امك حمتنى مرتين

6
واحد متجوز و قاعد فى البيت و بيبص كتير فى عقد الزواج ، مراته قالت له: "بتبص فى عقد الزواج ليه يا حبيبى ؟ قالها " مش عارف يا حياتى الماذون كتب تاريخ انتهاء العقد في

وطرائف جديده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  وطرائف جديده